Peugeot може продати частину фінансового підрозділу іспанському Banco Santander

Французький автовиробник PSA Peugeot Citroen веде переговори про продаж частини свого фінансового підрозділу Banque PSA Finance іспанському Banco Santander. Також розглядається можливість злиття частини французького холдингу з активами іспанського банку. 

Французький автовиробник PSA Peugeot Citroen веде переговори про продаж частини свого фінансового підрозділу Banque PSA Finance іспанському Banco Santander. Також розглядається можливість злиття частини французького холдингу з активами іспанського банку. Переговори перебувають на попередній стадії.

Banque PSA Finance - один з найбільш цінних активів французької групи. У разі успіху угода покриє потреби Banque PSA в рефінансуванні і забезпечить PSA Peugeot Citroen необхідними коштами, передає Reuters з посиланням на американське ділове видання.

Banque PSA Finance, який займається автокредитуванням, у разі продажу частини підрозділу Banco Santander перестане повністю залежати від держгарантій з боку французької влади (пакет фінансової підтримки з боку держави об'ємом 7 млрд євро був узгоджений в минулому році), через які регулятори Євросоюзу помістили компанію на "особливий контроль". Єврокомісія вивчає, чи відповідають надані компанії держгарантії правилами надання фінансової допомоги з боку держави.

Читайте також: Продажі автомобілів у ЄС у травні сягнули 20-річного мінімуму

Один з обговорюваних PSA Peugeot Citroen і Banco Santander варіантів передбачає передачу Banco Santander половини активів Banque PSA Finance.

За словами експертів, сам факт подібних переговорів підкреслює серйозність фінансових труднощів французького автовиробника і глибину рецесії в Європі. Через економічні проблеми регіону та автогалузі більшість підприємств Peugeot працюють далеко не на повну потужність. У минулому році чисті збитки Peugeot склали 5,01 млрд євро.

Тим часом у лютому повідомлялося, що Франція розглядає питання про націоналізацію частини акцій PSA Peugeot Citroen. Відповідаючи на запитання, чи має намір французький уряд надавати фінансову підтримку автовиробникові, міністр бюджету Джером Каюзак зазначив: "Можливо. Компанія не повинна і не може зникнути. Ми повинні зробити все необхідне, щоб врятувати її".
До цього організація скоротила балансову вартість своїх заводів і інших автомобільних активів на 28% через списання на 4,13 млрд євро. Витрати від знецінення активів в компанії пояснили новими методичними вказівками з бухобліку, а також складною ситуацією на європейському авторинку.

Читайте також: Збитки Peugeot в 2012 р. склали понад 5 млрд євро

PSA Peugeot Citroen - другий найбільший автовиробник у Європі після німецького Volkswagen. У групу, крім автомобільного підрозділу, входять банк Banque PSA Finance, постачальник автокомпонентів Faurecia та логістичний оператор Gefco, що спеціалізується на автомобільних вантажоперевезеннях.

У лютому 2012 р. Peugeot Citroen і американський автогігант General Motors (GM) оголосили про формування стратегічного альянсу, в рамках якого GM придбав 7-процентну частку в статутному капіталі французької компанії.